Fehérvári Dániel előkelő helyezése


TÁJFUTÁS – Főiskolai és Egyetemi ob

Szombaton Miskolc-Egyetemváros adott otthont az idei Főiskolai és Egyetemi tájékozódási futóbajnokságnak, ahol a rövidtávú városi sprintversenyen ott voltak – igaz, ezúttal oktatási intézményük színeit képviselve – a Salgótarjáni Dornyay SE tájékozódási futói is.

A sprint versenyen a legjobb eredményt a Testnevelési Egyetemen tanuló Fehérvári Dániel érte el, aki az ötödik helyen ért célba, így továbbra is életben tartotta a reményeket abban, hogy augusztusban nemzeti színeket képviselve ő is részt vehessen a szintén Miskolcon lebonyolítandó Főiskolás Tájékozódódási Futó Világbajnokságon.

Eredmények:

F21A kategória, 46 induló, táv: 2,3 km: 1.Bakó Áron Budapesti Műszaki Egyetem 13:46 5.Fehérvári Dániel Testnevelési Egyetem 15:39..11.Stork Mihály Eötvös Loránd Tudományegyetem 16:12..25.Fehérvári Zsolt Szent István Egyetem 20:24..35. Horváth Ádám Pannon Egyetem 23:49

N21A (25) táv 1,9 km: 1 Weiler Virág BME 13:32 ..13. Kovács Anett TE 17:43..16. Goldmann Dóra BME 19:12

A bajnoksággal egy időben indították útjára a Borsod kupa versenyét, ahol a nyílt versenyszámban a salgótarjáni Dornyay-t képviselve Gombos Tünde a harmadik helyen végzett.


Petra6

Varga Petra

Vargáék sikere a Mecsekben

A miskolci főiskolás ob és annak kisérőversenye miatt kissé gyérebb mezőnyök mellett, de nemzetközi részvéttel bonyolították le idén Pécs környékén a Mecsek kupa kétfutamos tájékozódási futóversenyt. Az I. futam küzdelmében két dornyays futó Varga István (F21C) illetve leánya a serdülő B válogatott kerettagságért küzdő Varga Petra (N16) állt rajthoz. A két tarjáni közül a már szenior korú, kategóriatársaitól két évtizeddel fiatalabb futók előtt Varga István magabiztos futam győzelmet szerzett, serdülő lányoknál korosztályánál idősebb kategóriában Varga Petra jól szerepelt.

Mecsek kupa, I. futam végeredménye:

F 21 C 1. Varga István Salg. Dornyay 39:48 perc ,N 16 B 1. Gárdonyi Csilla MOM Hegyvidék SE 48:06 ..16. Varga Petra 72:01

 

Forrás: Cz.Zentai

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

