Nógrádi érdekeltségű sikerek


TÁJFUTÁS – Egyetemi és főiskolás bajnokság

Az elmúlt hétvégén a Fehérvárcsurgó-Bodajk között húzódó Gaja szurdok festői szépségű, de igen nagy szintkülönbségű hatalmas kősziklákkal borított terepén a HUFEZE-Pásztó SE besegítése mellett készült sporttérképen rendezték meg az idei országos Magyar Egyetemi és Főiskolás egyéni,valamint a váltócsapat tájékozódási futóbajnokságot.

Goldmann Júlia verseny közben

Goldmann Júlia

A versenyen fővárosi oktatási intézményeiket képviselve négy Dornyay futó is rajthoz állt. Mindannyian remekül teljesítettek. Goldmann Júlia a Semmelweis Egyetem csapatában befutóemberként a bronzérmes helyre hozta be csapatát. Stork Mihály az ELTE-ben, első futóként, a BME II triójában pedig Goldmann Dóra ezúttal középső futóként, végzett csapatával a 4. helyen. Egyéniben az I. osztályúak versenyében az elmúlt héten a béri hosszútávú országos bajnokságon ezüstérmes miskolci Tugyi Levente, ezúttal nem talált legyőzőre, miközben a nógrádiak nagy örömére a második helyen a Testnevelési Egyetem színeiben Salgótarjáni Dornyay versenyzője Fehérvári Dániel végzett. Nőknél, klubtársa Goldmann Júlia ezúttal a Semmelweis Egyetem színeiben az előző napi bronzérmes csapathelyezését egyéniben a fényesebb ezüstéremre váltotta.

 

A bajnoksággal egy időben Arak kupa egyéni tájékozódási futóversenyt is rendeztek ahol szenior nőknél a Balassagyarmati Balassi BKSE frissen igazolt versenyzője Szopori Éva, életkori korosztályában az 5. helyezést szerezte meg

Az Országos Magyar Egyetemi és Főiskolai Tájékozódási futóbajnokság végeredménye:

Váltócsapatverseny, Férfiak:1.Budapesti Mûszaki Egyetem (Hajdu Erik,Tóth Adrián,Dalos Máté) 54:38 perc…4. ELTE (Stork Mihály,Györgyi Péter,Saitz Krisztián) 59:32

Nők:1.BME (Kadocsa Rebeka,Mantuano Eszter,WeilerVirág)49:35 3.Semmelweis Egyetem Bp.(Szabó Luca,Horváth Hanga,Goldmann Júlia) 58:07 4. BME II. (Dénes Orsolya, Goldmann Dóra, Oláh Renáta) 58:51

Egyéni F 21 A 1. Tugyi Levente Miskolci Egyetem 64:29 perc 2. Fehérvári Dániel Testnevelési Egyetem 71:49 3. Miavecz Balázs BME 73:39

N 21 A 1. Weiler Virág BME 65:22 . Goldmann Júlia Semmelweis Egyetem 70:52 3. Viniczai Csenge Óbudai Egyetem 73:59 …18. Goldmann Dóra BME 110:32

Arak kupa N 55 B 1. Muzsnay Ágota dr Hegyisport Szentendre 38:00..5. Szopori Éva Bgy. Balassi BKSE 63:09

Forrás: Cz.Z.J.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

