Közel az első tízhez


ATLÉTIKA – 22. Női Futógála

A hétvégén összesen 522 település 8300 futónője vett részt a 22. Női Futógálán, Magyarország „legszebb futóversenyén”. A nyári melegben a mezőny idén is nagyon színes volt, akadtak első próbálkozók, profi sportolók, kis tündérek és harcos amazonok. Szép nógrádi helyezések is születtek.

DSC_0120

Nagyné Simon Lilla (SAC) előkelő helyen ért célba

Idén is a leghosszabb táv volt a legnépszerűbb, a „tizes” mezőny közel öt percen át rajtolt, a rajtduda Monspart Sarolta kezében szólalt meg.

A legjobb megyei helyezést a Salgótarjáni Atlétikai Club (SAC) versenyzője, Nagyné Simon Lilla érte el, aki 5 kilométeren a 11. helyen ért célba a több mint 1600 induló között.

Ritkán indulok ilyen tömegversenyen – mesélte tudósítónknak. – A saját iramomban indultam el, 21 percen belül szerettem volna teljesíteni a távot, igaz, nemrég kezdtem el a résztávos edzéseket. Mivel nagyon meleg volt, szégyenszemre fel akartam adni 3,6 kilométernél, de az utánam futó rámszólt, hogy álljak vissza. Neki köszönhetem, hogy végigcsináltam. Örülök, hogy csak fiatalabbak értek be előttem. Idei első versenyem volt, végülis meg vagyok elégedve.

A tíz kilométeres számban Jobbágyit képviselve, Sándorné Szentkúti Anita futotta a legjobb nógrádi időt, teljesítménye a 122. helyet jelentette.

A legjobb nógrádiak eredményei.

5 km (1608 induló): 11. Nagyné Simon Lilla (Salgótarjáni AC) 22:37 perc. 10 km (2016): 122. Sándorné Szentkúti Anita (Jobbágyi) 54:11.

 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

