Ódor Vivien bronza


ATLÉTIKA – Ifjúsági és junior ob

A napokban az ifjúságiak (16-17 évesek) és a juniorok (18-19 évesek) országos bajnokságán is a balassagyarmati Vitalitás SE dobói képviselték megyénket, és bizony egy bronzérmet is hazahoztak, egyéni csúcsokról nem is beszélve.

A fővárosi junior ob-n Ódor Vivien két számban is eszközt ragadt. Az érettségi időszakában egy érmet zsebelt be.

Úgy gondolom, hogy magamhoz, illetve a körülményekhez képest nagyon jól helyt álltam a versenyen – nyilatkozta tudósítónknak. – Mindkét versenyszámban az első dobásom lett a legnagyobb, ez az egy, amivel nem vagyok megelégedve, mert szerintem több volt bennem. De nincs okom szomorkodni, hiszen egész jó sorozatom volt, illetve mindkét számban egyéni csúcsot dobtam, és az, hogy kalapácsvetésben a dobogóra állhattam, az már csak hab volt a tortán. A második helyhez kevesebb mint fél méter kellett volna, ami nem behozhatatlan. Diszkoszból pedig ugyanennyin múlott az, hogy bekerüljek a nyolcas döntőbe. Összességében elégedett vagyok a teljesítmenyemmel.

19349429_687103604833508_1634537593_o

Ódor Vivien (jobbra) bronzot nyert

Szrenka DSCN3646

Szrenka Viktória nyolcadik lett

Az ifisták miskolci fináléjában Fábián Gábor két tanítványa indult. Csernyik Dzsenifer egy spanyolországi út miatt nem tudott rendesen felkészülni az ob-ra.

Egyáltalán nem voltam megelégedve magammal, a technikám sem a legjobb volt. Bár így is hoztam az átlagomat, de jobb is lehetett volna, ha az utazásom előtti állapotban tudok indulni – mesélte.

Csapattársa, Szrenka Viktória sem sokat tudott edzésre járni, így bő öt méterrel maradt le Dzsenifer mögött.

A Vitalitás SE dobóinak eredményei.

Ifjúságiak, Miskolc.

Lányok. Kalapácsvetés (9 induló): 7. Csernyik Dzsenifer 47,10 méter, 8. Szrenka Viktória 41,77.

Juniorok, Budapest.

Lányok. Kalapácsvetés (6): 3. Ódor Vivien 46,73. Diszkoszvetés (13): 9. Ódor Vivien 32.

 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

